Płatność kartą poprzez internet – gdy wyglądają to Europejczycy Płatność kartą poprzez internet zdecydowanie wygrywa! Payments Europe pokusiło się o doświadczenia lokalnego rynku płatności. W rezultacie tej oceny powstał ciekawy raport pokazujący, jakie zachowania konsumenckie oddziałują na plac sprzedaży online, z akcentem na płatności za kupione odpowiednia. Oto jak według raportu wyglądają płatności za obroty a poczty w Europie.
Płatność kartą poprzez internet to wybierana forma płatności
Wspomniany raport noszący tytuł: „CARDS IN THE EVOLVING EUROPEAN PAYMENTS LANDSCAPE” stanął na bazie informacjach z Lokalnego Banku Centralnego (EBC) oraz reklam zebranych przez Payments Europe. Osiągał on światy europejskie, w owym także Polskę.
Według badań umowy są preferowaną formą płatności w Europie. Zabierają je także konsumenci, jak także handlowcy w kanale B2B. Otrzymywanie z umów wzrosło w przebiegu ostatnich kilku lat. Dodatkowo 87% europejskich konsumentów czuje się komfortowo płacąc kartą. Jak sądzi Payments Europe krajobraz płatności w Europie ewoluuje. Chociaż nowi gracze wchodzą cały porządek na plac, to niemniej strony nadal zapewniają większą zaleta daną niż wszelka nowa metoda płatności.
Płatność kartą poprzez internet – pomoce dla przyjmujących także dostarczających
Dziewięciu na dziesięciu konsumentów w Europie czuje się swobodnie, płacąc kartą. Minął czas, gdy pakowało się zatem z obawami utraty pieniędzy. 90% detalistów twierdzi, że pomoce z płatności kartą przewyższają wszelkie powiązane spośród bieżącym wydatki. Kupujący wymieniają dodatkowa udogodnienia podczas płacenia kartą: wygoda (49%), szybkość (35%), ubezpieczenie transakcji (36%), akceptowanie płatności przez wielu sprzedawców (40%), a dodatkowo cash back (35%).
Właściciele e-sklepów jako pierwsze cechy płatności kartą w porównaniu spośród indywidualnymi metodami podają: płatność gwarantowana (53%), wzrost sprzedaży (44%) oraz kontakt do cięższej bazy klientów (38%).
Online oraz offline podobnie, a jednak inaczej
Bardzo silnym programem było zdjęcie poszczególnych form płatności w dwóch kanałach sprzedaży. W kanale online oraz offline. Różnice można ustalić na poniższej grafice.
Płatność kartą poprzez internet – gdy wyglądają to Europejczycy
źródło: Raport CARDS IN THE EVOLVING EUROPEAN PAYMENTS LANDSCAPE
Że tu między innymi, iż w online króluje płatność za pomocą szybkich płatności (20%) oraz umów kredytowych (19%). Gotówka pozostaje jedynie 7% wszystkich płatności. W supermarketach stacjonarnych gotówka wykonywa z kartami (23% vs. 19%).
Jeśli zapytamy o wybierane przez sprzedawców formy płatności, to umowy są na doskonałej pozycji (53% wskazań). Następnie gotówka (41% wskazań), przelew bankowy (38% wskazań), szybkie płatności są wówczas na głębszych pozycjach.
Jako ciekawostkę można dostać, że wartość jest odrobina atrakcyjna we Francji i Szwecji. W obecnych regionach płatności kartą odbierane są przez 72% i 65% respondentów. Dla 61% sprzedawców ze wspomnianych państw, to najmilsza forma zapłaty za zakupy. Europejscy detaliści poszukują oraz wkładają nowe technologii płatności. Chodzi o dobro użytkownika, jakie istnieje podawane jako trzeci najwyższy cel przy wyborze dostawcy płatności w hipermarkecie.
Płatności w Polsce z nowościami
Polscy sprzedawcy są dobrze określani przez Payments Europe, ponieważ chętnie korzystają spośród gorących technologii. Rodzimy rynek płatności również odznacza się, jeśli zabiega o adopcję nowoczesnych rozwiązań. Na wzór 99,9% wszystkich terminali finansowych w terenu może cierpieć płatności zbliżeniowe. Ponad 90% polskich detalistów kieruje na sprzedaże zbliżeniowe jak na znaczną korzyść połączoną z płatnościami kartą. Jedynym rozwiązaniem dla tego ruchu że stanowić obecne, iż z przodu lat 90. Nasza jest widoczna dla firm spośród tamtych stronie Europy a świata. Kartą zapłacimy same zbyt zamówienie kuriera.
Bezpieczeństwo zakupów
Jeśli zabiega o zabezpieczenie to określone działające płatności kartą wyglądają następująco:
Ponad 80% europejskich konsumentów uważa płatności kartą za pewne.
Jeśli zabiega o wydania powiązane z kartami, to trzech na czterech odbiorców jest dobrowolnych tego, iż mogą odzyskać oni osobiste kapitały.
1/3 respondentów uważa, że płatność kartą ogranicza możliwość oszustwa lub kradzieży
Detaliści we Francji (40%), we Włoszech (44%) dodatkowo w Polsce (41%) uważają, że płatność kartą można zdać do najbezpieczniejszych form rozliczania transakcji. Inaczej myślą detaliści w UK, gdzie waluta i czek najlepiej chronią możliwości pojawienia się oszustwa podczas transakcji (24%).
Jakie innowacje w perspektywie?
To jedynie strona informacjach z opisu. Oglądają się w przed jeszcze dane dotyczące kosztów, jakie ponoszą detaliści podczas robienia operacji. Cały czas opisywany stanowi także rynek szybkich płatności, gdzie pojawiają się jeszcze toż oryginalne podejścia także trendy. Zaskakuje BLIK, jaki pozostał pokochany przez polaków z racji swojej prostoty i ofert. Wyglądamy na dalsze nietypowe rozwiązania.
Sprawdź na śledzenie paczek